Magyarországon a PH adatai szerint mintegy 34 ezer, az elmúlt 5-6 évben gyártott dízelüzemű járművet érint a visszahívási akció.

A Volkswagen konszern dízelbotrányban érintett járműveinek visszahívása Magyarországon is megkezdődik januárban, a márkák magyarországi importőre elsősorban szervezési, logisztikai és képzési támogatást nyújt ahhoz, hogy a márkaszervizek mielőbb elvégezhessék a szükséges módosításokat a járműveken – mondta Eppel János, a Porsche Hungaria Kft. (PH) ügyvezető igazgatója szerdán Budapesten újságíróknak.


Januárban kezdi a visszahívásokat a VW
Eppel János jelezte: a konszern célja, hogy egy éven belül lebonyolítsa a járműveken a szükséges módosításokat, a program időtartama tehát nem korlátlan. Ezért fontos feladatnak nevezte, hogy a valamennyi járműtulajdonost időben elérjenek és egyeztessenek velük, illetve hogy maguk az autótulajdonosok is kezdeményezzék a kapcsolatfelvételt.

Eppel elmondta, hogy a korábbi információknak megfelelően az EA 189-es kódú motorok számára már rendelkezésre állnak a műszaki megoldások, amelyekkel a motorok megfelelnek a károsanyag-kibocsátással kapcsolatos európai jogszabályi előírásoknak. Egyes motoroknál a szoftvert frissítik, másoknál egy úgynevezett áramlásátalakítót alkalmaznak. A visszahívott járművekre mintegy egyórás szervizmunka vár – tette hozzá az ügyvezető igazgató, megerősítve, hogy a szükséges átalakítás költségeit a Volkswagen konszern fogja fedezni.

Eppel János elmondása szerint az idén ősszel kipattant dízelbotrány hatásait a Porsche Hungaria értékesítése nem sínylette meg, nem tapasztaltak visszaesést a dízelüzemű járművek iránti érdeklődésben sem.

A Porsche Hungaria az idén mintegy 27 500 személyautót és kisteherjárművet értékesít a magyar piacon a konszernhez tartozó Audi, Skoda, SEAT, Volkswagen és Porsche márkából. Ebből több mint 25 ezer volt a személyautó, amelyek értékesítése 15 százalékkal bővült az idén, és ezzel a forgalomba helyezett új autókat tekintve a cég piaci részesedése Magyarországon 24 százalék.

Jövőre 10 százalékos bővülést terveznek az értékesítésben. A Porsche Hungaria Kft. érbevétele az idén eléri a 280 milliárd forintot.

Forrás: hirado.hu

Keresőoptimalizálás: Növeld az online láthatóságot!

Az autós keresőoptimalizálás az online láthatóság növelésének egyik leghatékonyabb módja, ha ügyesen használod. Egy jól optimalizált weboldal nemcsak több látogatót hoz, hanem könnyebbé teszi, hogy az érdeklődők megtalálják a szolgáltatásaidat vagy termékeidet. Az autószektor sajátosságai miatt fontos, hogy a kulcsszavak, a technikai beállítások és a helyi SEO stratégiák jól legyenek összehangolva.


Miért válassz minket?

Légy te is az online siker része!

Tapasztalatból tudjuk, hogy mi a járható és gyors út, ami valódi eredményeket hoz. A folyamat során te is kapni fogsz kisebb feladatokat, de garantáltan élvezni fogod az utat, miközben látod, hogyan növekszik az online jelenléted és előzöd meg a versenytársaidat. Kezdjünk neki együtt, és hozzuk ki a maximumot!